نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ترکیبی شناسایی عناصر و ویژگی های آموزش ترکیبی در دانشگاه پیام نور [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 233-281]
  • آموزش جغرافیا نقدی بر عنوان و سرفصل درس «ژئوتوریسم با تاکید بر ایران «در برنامه درسی آموزش جغرافیای دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 245-265]
  • آموزش روش تحقیق واکاوی چالش‌های اساسی آموزش روش تحقیق در رشته‌های علوم تربیتی و روانشناسی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 7-41]
  • آموزش‌عالی طراحی الگوی برنامه‌درسی ‌آموزش‌عالی در شهرهای مبتنی بر دانش [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 213-244]
  • آموزش عالی عناصر برنامه درسی پست مدرن در آموزش عالی ایران ، مزایا و معایب آن (مورد مطالعه: اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز) [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 337-362]
  • آموزش عالی واکاوی تجارب زیسته دانشجویان از فرهنگ آموزش مجازی در آموزش عالی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 171-196]
  • آموزش عالی آموزش عالی و چشم انداز خبرگی برنامه درسی دانشجویان رشته گردشگری: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 197-232]
  • آموزش عالی دستاوردهای یادگیری مورد انتظار دانش‌آموختگان دوره کارشناسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 305-336]
  • آموزش عالی آموزش اِستم: چارچوبی برای رویارویی با بحران رشته‌های ریاضی دانشگاهی در ایران [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 267-294]
  • آموزش عالی ارائه الگوی برنامه درسی دروس آزمایشگاهی رشته‌های فنی و مهندسی با رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 143-186]
  • آموزش گردشگری آموزش عالی و چشم انداز خبرگی برنامه درسی دانشجویان رشته گردشگری: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 197-232]
  • آموزش مهندسی ارائه الگوی برنامه درسی دروس آزمایشگاهی رشته‌های فنی و مهندسی با رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 143-186]

ا

  • ابعاد صلاحیت ارائه ی چارچوبی برای صلاحیت حرفه ای معلمان و دلالت های آن جهت بازطراحی برنامه درسی تربیت معلم بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 33-77]
  • اجرایی بررسی برنامه درسی رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در توانمندسازی دانشجویان از نظر مهارت‌های فنی، اجرایی، دانشی و نگرشی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 111-124]
  • اخلاق حرفه‌ای معلم طراحی الگوی آموزش اخلاق حرفه‌ای برای دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان، یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 143-169]
  • ارکان صلاحیت ارائه ی چارچوبی برای صلاحیت حرفه ای معلمان و دلالت های آن جهت بازطراحی برنامه درسی تربیت معلم بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 33-77]
  • الگوی برنامه درسی ارائه الگوی برنامه‬ درسی برای تحقق رسالت دانشگاه نسل چهارم از نوع ایرانی‌ـ اسلامی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 297-324]
  • الهام کارآفرینانه تاثیر کیفیت برنامه درسی و خودتعیین‌گری دانشجویان بر نیت کارآفرینی: نقش میانجی‌گرانه الهام کارآفرینانه و خلاقیت [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 187-211]
  • انگیزه تحصیلی بررسی رابطه سبک تدریس اساتید با انگیزه و درگیری تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری آنلاین با نقش میانجی سبک‌های مشارکت در یادگیری [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 69-110]
  • ایدئولوژی بازنمایی و تبیین گسست ایدئولوژی‌های برنامه درسی قصد شده و اجرا شده در دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 283-304]

ب

  • بازارکارجدید آموزش اِستم: چارچوبی برای رویارویی با بحران رشته‌های ریاضی دانشگاهی در ایران [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 267-294]
  • برنامه درسی واکاوی چالش‌های اساسی آموزش روش تحقیق در رشته‌های علوم تربیتی و روانشناسی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 7-41]
  • برنامه درسی عناصر برنامه درسی پست مدرن در آموزش عالی ایران ، مزایا و معایب آن (مورد مطالعه: اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز) [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 337-362]
  • برنامه درسی طراحی برنامه درسی آموزش سواد عاطفی برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 111-141]
  • برنامه درسی مهندسی مجدد ساخت و محتوای برنامه‌ درس «مکاتب فلسفی و آراء تربیتی» دوره‌ کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 363-385]
  • برنامه درسی بازنمایی و تبیین گسست ایدئولوژی‌های برنامه درسی قصد شده و اجرا شده در دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 283-304]
  • برنامه درسی بررسی برنامه درسی رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در توانمندسازی دانشجویان از نظر مهارت‌های فنی، اجرایی، دانشی و نگرشی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 111-124]
  • برنامه درسی ارائه الگوی برنامه درسی دروس آزمایشگاهی رشته‌های فنی و مهندسی با رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 143-186]
  • برنامه درسی تاثیر کیفیت برنامه درسی و خودتعیین‌گری دانشجویان بر نیت کارآفرینی: نقش میانجی‌گرانه الهام کارآفرینانه و خلاقیت [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 187-211]
  • برنامه درسی طراحی الگوی برنامه‌درسی ‌آموزش‌عالی در شهرهای مبتنی بر دانش [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 213-244]
  • برنامه درسی نقدی بر عنوان و سرفصل درس «ژئوتوریسم با تاکید بر ایران «در برنامه درسی آموزش جغرافیای دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 245-265]
  • برنامه درسی شناسایی رفتارهای تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان از طریق تکنیک رویدادهای بحرانی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 325-356]
  • برنامه درسی اجرا شده بازنمایی و تبیین گسست ایدئولوژی‌های برنامه درسی قصد شده و اجرا شده در دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 283-304]
  • برنامه درسی پزشکی نقش آموزش علوم انسانی دربرنامه درسی دانشجویان پزشکی با نگاهی به تاریخ «علوم انسانی پزشکی » درغرب و پیشینه آن درفرهنگ اسلامی -ایرانی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 125-141]
  • برنامه درسی تربیت معلم ارائه ی چارچوبی برای صلاحیت حرفه ای معلمان و دلالت های آن جهت بازطراحی برنامه درسی تربیت معلم بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 33-77]
  • برنامه درسی تعالی حرفه ای استادان بررسی چالش‌های نیکبودی آکادمیک اعضای هیات علمی برای نیل به تدوین برنامه درسی تعالی حرفه‌ای استادان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 7-32]
  • برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان طراحی الگوی آموزش اخلاق حرفه‌ای برای دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان، یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 143-169]
  • برنامه درسی قصد شده بازنمایی و تبیین گسست ایدئولوژی‌های برنامه درسی قصد شده و اجرا شده در دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 283-304]
  • برنامه‌ریزی درسی بررسی برنامه درسی رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در توانمندسازی دانشجویان از نظر مهارت‌های فنی، اجرایی، دانشی و نگرشی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 111-124]
  • برنامه ی درسی آموزش عالی ارزیابی کتاب های روان شناسی تربیتی در برنامه ی درسی آموزش عالی ایران بر اساس مؤلفه های سبک های یادگیری و انطباق آن ها با روش های تدریس [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 79-110]
  • بین المللی شدن در خانه چارچوب مفهومی بین‌المللی کردن برنامه درسی دانشگاه الزهرا (س) مورد: رشته فرهنگ و ادب ایران [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 43-67]
  • بین المللی کردن برنامه درسی چارچوب مفهومی بین‌المللی کردن برنامه درسی دانشگاه الزهرا (س) مورد: رشته فرهنگ و ادب ایران [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 43-67]
  • بین المللی کردن رشته فرهنگ و ادب ایران چارچوب مفهومی بین‌المللی کردن برنامه درسی دانشگاه الزهرا (س) مورد: رشته فرهنگ و ادب ایران [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 43-67]

پ

  • پژوهش کیفی دستاوردهای یادگیری مورد انتظار دانش‌آموختگان دوره کارشناسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 305-336]
  • پست مدرن عناصر برنامه درسی پست مدرن در آموزش عالی ایران ، مزایا و معایب آن (مورد مطالعه: اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز) [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 337-362]
  • پیام نور شناسایی عناصر و ویژگی های آموزش ترکیبی در دانشگاه پیام نور [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 233-281]

ت

  • تجارب زیسته دانشجویان واکاوی تجارب زیسته دانشجویان از فرهنگ آموزش مجازی در آموزش عالی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 171-196]
  • تدریس اثربخش شناسایی رفتارهای تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان از طریق تکنیک رویدادهای بحرانی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 325-356]
  • تکنیک رویداد بحرانی شناسایی رفتارهای تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان از طریق تکنیک رویدادهای بحرانی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 325-356]
  • توسعه پایدار آموزش عالی و چشم انداز خبرگی برنامه درسی دانشجویان رشته گردشگری: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 197-232]

ج

  • جغرافیای گردشگری نقدی بر عنوان و سرفصل درس «ژئوتوریسم با تاکید بر ایران «در برنامه درسی آموزش جغرافیای دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 245-265]

چ

  • چالش‌های نیکبودی اعضا هیأت علمی بررسی چالش‌های نیکبودی آکادمیک اعضای هیات علمی برای نیل به تدوین برنامه درسی تعالی حرفه‌ای استادان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 7-32]

ح

  • حکمت پزشکی نقش آموزش علوم انسانی دربرنامه درسی دانشجویان پزشکی با نگاهی به تاریخ «علوم انسانی پزشکی » درغرب و پیشینه آن درفرهنگ اسلامی -ایرانی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 125-141]

خ

  • خبرگی آموزش عالی و چشم انداز خبرگی برنامه درسی دانشجویان رشته گردشگری: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 197-232]
  • خلاقیت تاثیر کیفیت برنامه درسی و خودتعیین‌گری دانشجویان بر نیت کارآفرینی: نقش میانجی‌گرانه الهام کارآفرینانه و خلاقیت [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 187-211]
  • خودتعیین‌گری تاثیر کیفیت برنامه درسی و خودتعیین‌گری دانشجویان بر نیت کارآفرینی: نقش میانجی‌گرانه الهام کارآفرینانه و خلاقیت [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 187-211]

د

  • دانش‌آموختگان دستاوردهای یادگیری مورد انتظار دانش‌آموختگان دوره کارشناسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 305-336]
  • دانشجومعلمان طراحی برنامه درسی آموزش سواد عاطفی برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 111-141]
  • دانشجویان آموزش عالی و چشم انداز خبرگی برنامه درسی دانشجویان رشته گردشگری: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 197-232]
  • دانشگاه تبریز عناصر برنامه درسی پست مدرن در آموزش عالی ایران ، مزایا و معایب آن (مورد مطالعه: اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز) [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 337-362]
  • دانشگا‌ه فرهنگیان بازنمایی و تبیین گسست ایدئولوژی‌های برنامه درسی قصد شده و اجرا شده در دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 283-304]
  • دانشگاه فرهنگیان طراحی برنامه درسی آموزش سواد عاطفی برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 111-141]
  • دانشگاه نسل چهارم ارائه الگوی برنامه‬ درسی برای تحقق رسالت دانشگاه نسل چهارم از نوع ایرانی‌ـ اسلامی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 297-324]
  • دانشی بررسی برنامه درسی رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در توانمندسازی دانشجویان از نظر مهارت‌های فنی، اجرایی، دانشی و نگرشی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 111-124]
  • درگیری تحصیلی بررسی رابطه سبک تدریس اساتید با انگیزه و درگیری تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری آنلاین با نقش میانجی سبک‌های مشارکت در یادگیری [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 69-110]
  • دروس آزمایشگاهی ارائه الگوی برنامه درسی دروس آزمایشگاهی رشته‌های فنی و مهندسی با رویکردی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 143-186]
  • دستاوردهای یادگیری مورد انتظار دستاوردهای یادگیری مورد انتظار دانش‌آموختگان دوره کارشناسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 305-336]
  • دوره پیش از خدمت معلمان طراحی الگوی آموزش اخلاق حرفه‌ای برای دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان، یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 143-169]

ر

  • رشته‌های ریاضی دانشگاهی آموزش اِستم: چارچوبی برای رویارویی با بحران رشته‌های ریاضی دانشگاهی در ایران [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 267-294]
  • رفتار تدریس شناسایی رفتارهای تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان از طریق تکنیک رویدادهای بحرانی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 325-356]
  • روش تحقیق واکاوی چالش‌های اساسی آموزش روش تحقیق در رشته‌های علوم تربیتی و روانشناسی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 7-41]
  • روش های تدریس ارزیابی کتاب های روان شناسی تربیتی در برنامه ی درسی آموزش عالی ایران بر اساس مؤلفه های سبک های یادگیری و انطباق آن ها با روش های تدریس [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 79-110]
  • رویکرد تلفیقی به برنامه درسی ریاضی آموزش اِستم: چارچوبی برای رویارویی با بحران رشته‌های ریاضی دانشگاهی در ایران [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 267-294]

ژ

  • ژئوتوریسم نقدی بر عنوان و سرفصل درس «ژئوتوریسم با تاکید بر ایران «در برنامه درسی آموزش جغرافیای دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 245-265]

س

  • ساخت برنامه درسی مهندسی مجدد ساخت و محتوای برنامه‌ درس «مکاتب فلسفی و آراء تربیتی» دوره‌ کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 363-385]
  • سبک تدریس بررسی رابطه سبک تدریس اساتید با انگیزه و درگیری تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری آنلاین با نقش میانجی سبک‌های مشارکت در یادگیری [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 69-110]
  • سبک مشارکت در یادگیری بررسی رابطه سبک تدریس اساتید با انگیزه و درگیری تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری آنلاین با نقش میانجی سبک‌های مشارکت در یادگیری [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 69-110]
  • سبک های یادگیری ارزیابی کتاب های روان شناسی تربیتی در برنامه ی درسی آموزش عالی ایران بر اساس مؤلفه های سبک های یادگیری و انطباق آن ها با روش های تدریس [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 79-110]
  • سواد عاطفی طراحی برنامه درسی آموزش سواد عاطفی برای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 111-141]

ش

  • شهر مبتنی بر دانش طراحی الگوی برنامه‌درسی ‌آموزش‌عالی در شهرهای مبتنی بر دانش [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 213-244]

ص

  • صلاحیت حرفه‌ای معلمان ارائه ی چارچوبی برای صلاحیت حرفه ای معلمان و دلالت های آن جهت بازطراحی برنامه درسی تربیت معلم بر اساس سنتزپژوهی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 33-77]

ط

  • طب مکانیکی نقش آموزش علوم انسانی دربرنامه درسی دانشجویان پزشکی با نگاهی به تاریخ «علوم انسانی پزشکی » درغرب و پیشینه آن درفرهنگ اسلامی -ایرانی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 125-141]

ع

  • علوم انسانی پزشکی نقش آموزش علوم انسانی دربرنامه درسی دانشجویان پزشکی با نگاهی به تاریخ «علوم انسانی پزشکی » درغرب و پیشینه آن درفرهنگ اسلامی -ایرانی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 125-141]
  • علوم تربیتی دستاوردهای یادگیری مورد انتظار دانش‌آموختگان دوره کارشناسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 305-336]
  • علوم تربیتی و روانشناسی واکاوی چالش‌های اساسی آموزش روش تحقیق در رشته‌های علوم تربیتی و روانشناسی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 7-41]
  • علوم-تکنولوژی-مهندسی-ریاضی( اِستِم) آموزش اِستم: چارچوبی برای رویارویی با بحران رشته‌های ریاضی دانشگاهی در ایران [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 267-294]
  • عناصر آموزش ترکیبی شناسایی عناصر و ویژگی های آموزش ترکیبی در دانشگاه پیام نور [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 233-281]

ف

  • فرهنگ آموزش مجازی واکاوی تجارب زیسته دانشجویان از فرهنگ آموزش مجازی در آموزش عالی [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 171-196]
  • فرهنگ ایرانی اسلامی نقش آموزش علوم انسانی دربرنامه درسی دانشجویان پزشکی با نگاهی به تاریخ «علوم انسانی پزشکی » درغرب و پیشینه آن درفرهنگ اسلامی -ایرانی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 125-141]

ک

  • کتاب های روان شناسی تربیتی ارزیابی کتاب های روان شناسی تربیتی در برنامه ی درسی آموزش عالی ایران بر اساس مؤلفه های سبک های یادگیری و انطباق آن ها با روش های تدریس [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 79-110]

م

  • محیط یادگیری برخط بررسی رابطه سبک تدریس اساتید با انگیزه و درگیری تحصیلی دانشجویان در محیط یادگیری آنلاین با نقش میانجی سبک‌های مشارکت در یادگیری [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 69-110]
  • مسئولیت پذیری اجتماعی ارائه الگوی برنامه‬ درسی برای تحقق رسالت دانشگاه نسل چهارم از نوع ایرانی‌ـ اسلامی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 297-324]
  • مفاهیم برنامه درسی مهندسی مجدد ساخت و محتوای برنامه‌ درس «مکاتب فلسفی و آراء تربیتی» دوره‌ کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 363-385]
  • مکاتب فلسفی و آرای تربیتی مهندسی مجدد ساخت و محتوای برنامه‌ درس «مکاتب فلسفی و آراء تربیتی» دوره‌ کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 363-385]
  • مهارت فنی بررسی برنامه درسی رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در توانمندسازی دانشجویان از نظر مهارت‌های فنی، اجرایی، دانشی و نگرشی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 111-124]
  • مهندسی مجدد مهندسی مجدد ساخت و محتوای برنامه‌ درس «مکاتب فلسفی و آراء تربیتی» دوره‌ کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 363-385]

ن

  • نگرشی بررسی برنامه درسی رشته برنامه‌ریزی درسی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در توانمندسازی دانشجویان از نظر مهارت‌های فنی، اجرایی، دانشی و نگرشی [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 111-124]
  • نیت کارآفرینی تاثیر کیفیت برنامه درسی و خودتعیین‌گری دانشجویان بر نیت کارآفرینی: نقش میانجی‌گرانه الهام کارآفرینانه و خلاقیت [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 187-211]
  • نیکبودی آکادمیک بررسی چالش‌های نیکبودی آکادمیک اعضای هیات علمی برای نیل به تدوین برنامه درسی تعالی حرفه‌ای استادان [دوره 14، شماره 28، 1402، صفحه 7-32]

و

  • ویژگی های آموزش ترکیبی شناسایی عناصر و ویژگی های آموزش ترکیبی در دانشگاه پیام نور [دوره 14، شماره 27، 1402، صفحه 233-281]